reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Petra Pobežalová

Petra Pobežalová

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"Som otrokyňa svojich snov a slobodná vo svojich krokoch." Zoznam autorových rubrík:  OsobnéVerejné

reklama

Osobné

Stretnutie s Nefertiti

Petra Pobežalová

Stretnutie s Nefertiti

Tma. Prázdny, tmavý priestor, čas sa zastavil. Náznak existencie prezrádza len tlkot srdca. Čas je iba môj a ja sa z hlboka nadýchnem. Z ticha postupne zaznievajú tóny príjemnej melódie, môj dych sa upokojí. Zvuk premietačky a svetelný lúč rozvíria hladinu sluchovej eufórie a ja zistím, že sedím v prázdnom hľadisku. Na plátne sa postupne odhaľuje tvár neznámej osoby. Tempom, tak netypickým pre túto dobu, sa pomaly odhaľuje podobizeň Nefertiti.

  • 20. okt 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 265x
  • 3
Strach je len emócia

Petra Pobežalová

Strach je len emócia

Kto sa ešte nestrotol s veľmi nepríjemnou emóciou strachom? Myslim, že sa nenájde nikto, kto by z času na čas neprepadol otázkam vynárajucim sa ako reakcia na nepríjemné udaloti. Prešlo už niekoľko rokov od môjho výkriku na strach, ktorý som zaznamenala na kus papiera...ako veľmi vie človek prepadnúť tejto slabosti!

  • 19. okt 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 651x
  • 2
reklama
SkryťZatvoriť reklamu