reklama

Mária Terézia či Monika Hilmerová?

Po prvých dotykoch vnímania sveta nevidiacich s prepletajúcou realitou „väčšinovej spoločnosti" som sa ocitla uprostred snehovej gule zlepenej z nespočetných myšlienok odhaľujúcich priepasť v ľudskom vnímaní okolitého sveta. Teraz len počkať na teplý jarný vánok, ktorý uvoľní snehovú stenu z môjho tela... Rok ubehol ako voda a ja sa opäť stávam svedkom, dokonca priamym účastníkom nezvyčajnej akcie.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

((dražba))

Busta, dražba, nevidiaci, Monika Hilmerová, chaos, ateliér, Mária Terézia, video, panika....pomóóóóc! Snehová guľa sa naklonila k svetu „väčšinovej spoločnosti". Je zvláštne, akým spôsobom je možné upozorniť na niečo, čo si myslíme, že sa nás netýka. Zaklopať na dvere ľudských duší „halóóó, tu sme, vidíte nás?!". Cítim tlak, ktorý ma z otvorených dverí tlačí späť dnu, do tmy, ktorá sa mi stáva čoraz prirodzenejšou. Vďaka možnosti dotknúť sa čierneho priestoru sa moje oči rozjasnili, vidím oveľa viac vecí, situácií či krásy tohto sveta. Preto je pre mňa ťažké prekročiť prah dverí z tejto miestnosti. Ale urobila som to! Prekonala som novoobjavenú rozkoš a vykročila dopredu. Dôvod je jednoduchý. Chcem sa s radosťou podeliť aj s vami. Ak je to len trochu možné, želám si, aby ste sa aj vy dotkli tmy a objavili čaro tohto sveta z iného uhla pohľadu. Preto tento výkrik!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Tentoraz sme si na mušku zobrali herečku Moniku Hilmerú, stvárnenú sochárom Igorom Maršalkom ako Mária Terézia. Obom patrí veľké ĎAKUJEME! Vďaka dražbe jej podobizne, budeme môcť priblížiť kultúru nevidiacim a slabozrakým deťom prostredníctvom ošetrenia rozprávky audiokomnetárom a usporiadania už tretieho ročníka špeciálnej autogramiády. Verejná dražba sa uskutoční 25. septembra 2012 o 17:00 hod. v aukčnej spoločnosti SOGA.

Výkrik som pustila do sveta a ja už pomaly cúvam do dverí, ktoré som nechala za sebou otvorené a ktoré budú vždy otvorené aj pre vás....vitajte!

www.trnka.biz

Petra Pobežalová

Petra Pobežalová

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"Som otrokyňa svojich snov a slobodná vo svojich krokoch." Zoznam autorových rubrík:  OsobnéVerejné

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu